A legújabb hírek

The Battle of the Kings - Custom Street by Harley-Davidson Budapest

05 március 2015

7 ország, 19 versenyző, 3 hónap, 1 motor, szenvedély és kreativitás – ez a „The Battle of the Kings” Custom verseny. Közép-Európa legnagyobb egyedi motorépítési versenyébe neveztünk be. Egy különleges és izgalmas projektnek vágtunk neki, melynek eredményét most bemutatjuk a nagyközönségnek és bepillantást engedünk a kulisszák mögé.

Rengeteg tervezés és munka után végre büszkén jelenthetjük, hogy elkészült a Harley-Davidson Budapest Custom Street motorja, a közép-európai régió MAGYAR VERSENYZŐJE! Egy vízió vált valóra, amely nem jöhetett volna létre a Sapka Művek közreműködése nélkül. Az eredmény önmagáért beszél, közös inspiráció által egy igazi egyéniséget sikerült megalkotni.

Rapkay Zoltán szervizvezetőt, a motor egyik megálmodóját kérdeztük, hogy beszéljen erről a különleges gépről, és hogy hogyan készült.

Honnan jött az inspiráció?

“A Harley nagy múltú versenytörténete mindig is arra sarkallt, hogy ezekben a nagyszerű motorokban megtaláljam a szunnyadó vadállatot. Egy olyan könnyű, nyomatékos, fürge moci mint az új XG750 szó szerint könyörög egy dögös kinézetért és dörgős hangért, amivel egy igazi vad motoros élményt tud nyújtani. A FlatTrack-stílusú átépítés ráadásul mind a részlet-megoldásokban mind pedig az ütős fényezésben meglódítja a fantáziánkat.”

Mi lett kicserélve az eredeti XG-n?

“Úgy gondoltuk, hogy a motort “gyorsítósávra” helyezzük, a dinamikus kinézet és hang kifejezetten fiatal, kalandot kereső motorosoknak való. Valójában egyszerűbb lenne azt felsorolni, hogy mit nem cseréltünk le, viszont a lényeg az, hogy miképpen valósult meg ez a gép. Hiszek abban és ez a koncepciónk lényege is, hogy jól bevált Harley-gének alkalmazásával egy sikeres új modellt könnyen elő lehet állítani. Ezért, többnyire eredeti H-D alkatrészeket – új és használt - vettünk kölcsön különböző H-D motorokról, épp úgy mintha otthon a garázsban fabrikáltuk volna. Mindazonáltal ez a versenygép nem egy maradék alkatrészekből összetákolt motor, hanem egy valódi egyedi különlegesség.”

A kétkerekű egyéniség elkészült és csak arra vár, hogy meghódíthassa a világot. A verseny március 5-én elstartolt és vele az épített motorcsodák is. A motorról készült képeket elnézve úgy gondoljuk nem kell érveket felsorakoztatnunk, hogy miért Rá, a Magyar Street-re szavazzatok.

Ajándékozd meg szavazatoddal a magyar motort, segítsd őt a dobogó legfelső fokára, hogy a közép-európai régióban Magyarország szerezhesse meg az első helyezést: https://plandomains.com/hdkingseurope/

A motor hivatalos premierje a március 20. és 22. között megrendezésre kerülő Autó-Motor Tuning Show-n lesz, szeretettel várunk mindekit a G pavilonban! Gyertek el a Harley-Davidson Budapest standjához és ismerkedjetek meg élőben a “fiatal harcossal”!

A jármű specifikációja:

Motor/váltó és hajtáslánc – H-D gyári eredeti + egyedi szíjtárcsa

Légszűrő - egyedi

Első felfüggesztés – H-D XR1200

Első sárvédő – SapkaMűvek egyedi

Fejidom – H-D / Buell XB + Touring LED fényszóró

Kormány – Tomaselli + H-D eredeti markolatok és kezelőszervek

Üz.a. tank – H-D XL883N módosított

Ülés – NR egyedi

Faridom – H-D VRSCDX módosított + V-Rod LED lámpa

Kipufogó –H-D XL883N kipufogódobok módosítva + SapkaMűvek egyedi leömlők

Hátsó rugóstagok – Kawasaki módosított

Lábtartók – SapkaMűvek egyedi

Első kerék – 2,15x19” + 100/90-19 57H Heidenau abroncs

Első fék – H-D gyári eredeti

Hátsó kerék – 2,50x19” + 110/80B19 59T Heidenau abroncs

Hátsó fék – H-D gyári eredeti

Fékcsövezés – Borsay egyedi

Fényezés – Sapka Művek egyedi U.S.A. Flat Track No.1.

Vissza az előző oldalra